Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΟΠΑΠ: Αλλάζει κοτέτσι η κότα με τα χρυσά αυγά

Δεκατρία εκατομμύρια είναι αυτά. Αν δεν μεσολαβήσει κάτι απρόοπτο τη Δευτέρα, και με υπογραφές, τα κάνει ταμείο τα λεφτά η Σούπερ Λίγκα από τον ΟΠΑΠ. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει αύριο. Κι αν δεν πεθάνει κάποιος αύριο, ποιος ξέρει αν ο νέος ιδιοκτήτης του ΟΠΑΠ δεν τη μπουκώσει την κάνουλα, να μη βγάζει ούτε σταγόνα στις ΠΑΕ;

Διοργανώνει το πρωτάθλημα η Σούπερ Λίγκα, πληρώνει και τους διαιτητές. Και έχει την οικονομική κι όχι μόνον ευθύνη των πρωταθλημάτων κάτω των 20 και κάτω των 17 χρονών. Λεφτά είναι αυτά και εμένα τι μ'ενδιαφέρει, ίσως σου πει αύριο το νέο αφεντικό του ΟΠΑΠ.
Να δώσω λεφτά, γιατί να μη δώσω; Μαγαζί είμαι κι εγώ, σαν ΟΠΑΠ, επιχείρηση είμαι. Να δώσω, όμως, για διαφήμιση, για χορηγία, για να κερδίσω. Για να μου έρθουν πίσω τα λεφτά μου. Για να πιάσουν τόπο τα λεφτά μου.
Είπαμε. Όλο το νταραβέρι στο ποδόσφαιρο θα αλλάξει με την ιδιωτικοποίηση του μάνατζμεντ της κότας που γεννάει ασημένια αυγά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου