Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΟΠΑΠ: Δεκατρείς συμμετοχές στο διαγωνισμό για το διαφημιστικό πρόγραμμα

Συνολικά δεκατρείς (13) εταιρείες ή κοινοπραξίες εταιρειών κατέθεσαν σήμερα τις προτάσεις τους για τον διαγωνισμό του διαφημιστικού προγράμματος της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οκτώ απ’αυτές αφορούν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και των επιχειρηματικών δράσεων, ενώ πέντε (5) τη διαχείριση καταχωρίσεων στα ΜΜΕ.

Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ή κοινοπραξίες που κατέθεσαν τις προτάσεις είναι:


Α. Επικοινωνιακή υποστήριξη
1. MC CANN ERICKSON
2. Ι.Ν. ΛΕΟΥΣΗΣ
3. ATTP& ADEL & CHOOSE
4. BBDO
5. BOLD OGILVY
6. DDB & THE NEWTONS
7. FORTUNE
8. SPOT THOMSON

Β. Media
1. MEDIA CORP & MEDIA DIRECTION
2. TEMPO OMD HELLAS
3. INITIATIVE
4. FORTUNE
5. MINDSHARE

Σύμφωνα με την προκήρυξη ο διαγωνισμός αφορά στην ανάδειξη:

1. Δύο (2) αναδόχων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και της Εταιρικής Εικόνας της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση κάθε σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.

Κάθε διαγωνιζόμενος έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στη μία ή και στις δύο (2) Ενότητες, καταθέτοντας ξεχωριστή τεχνική και οικονομική προσφορά, πλην όμως δύναται να ανακηρυχθεί Ανάδοχος μόνο σε μία εκ των δύο.

2. Ενός (1) αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου, που θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media planning), καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media booking & buying) όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση της σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου