Η επόμενη μέρα για τον ΟΠΑΠ ξεκίνησε πλέον μετά τη μεταβίβαση του 33% του Οργανισμού στην Emma Delta την περασμένη Παρασκευή και τις αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο. Η Emma Delta άλλαξε τα 10 από τα 11 μέλη του διοικητικού συμβουλίου, με τον Τσέχο Kamil Ziegler να αναλαμβάνει τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου. Το όνομα του κ. Ziegler ήταν γνωστό εδώ και καιρό, καθώς αποτελεί άνθρωπο της εμπιστοσύνης του Jiri Smejc, ο οποίος και ελέγχει περίπου το 66% της Emma Delta μέσω της Emma Capital. Επιπλέον, ο κ. Ziegler έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν με την αγορά του αθλητικού στοιχηματισμού.
Ενεργό ρόλο στην επόμενη ημέρα του ΟΠΑΠ θα παίξει και ο Michal Houst, ο οποίος είναι το έτερο εκτελεστικό μέλος του νέου διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού, και ο οποίος φαίνεται πως θα αναλάβει τη θέση του γενικού οικονομικού διευθυντή. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μόνο μέλος του διοικητικού συμβουλίου που δεν άλλαξε την περασμένη Παρασκευή ήταν ο Σπύρος Φωκάς, ο οποίος, όμως, αποτελεί στενό συνεργάτη του Δημήτρη Μελισσανίδη και είχε διοριστεί στο Δ.Σ. του ΟΠΑΠ πριν από μερικές εβδομάδες, ενώ στη νέα σύνθεση έχει αναλάβει καθήκοντα α' αντιπρόεδρου.
Σχέσεις εργαζομένων-διοίκησηςΔύο σημεία που έχουν το δικό τους ενδιαφέρον στο νέο Δ.Σ. είναι καταρχήν ότι μετά από αρκετά χρόνια δεν θα υπάρχει εκπροσώπηση των εργαζομένων. Οι σχέσεις μεταξύ της νέας διοίκησης και των εργαζομένων είναι ένα από τα ζητήματα που θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους πρώτους μήνες της Emma Delta στο «τιμόνι» του ΟΠΑΠ.
Το δεύτερο σημείο είναι η εμφάνιση ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Marco Sala, του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου της Lottomatica και της GTech. Η Lottomatica είναι μέτοχος -έστω και με σχετικά μικρό ποσοστό- της Emma Delta, ταυτόχρονα, όμως, μία από τις θυγατρικές της, η G2 έχει επιλεγεί εδώ και 15 μήνες να είναι ο βασικός συνεργάτης του ΟΠΑΠ όσον αφορά την είσοδο του τελευταίου στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, η GTech θα επιδιώξει να είναι ένας από τους προμηθευτές του ΟΠΑΠ όσον αφορά στα VLTs, τα οποία είναι να ξεκινήσουν στις αρχές του 2014. Είναι προφανές ότι το Διαδίκτυο και τα VLTs αποτελούν δύο από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της νέας διοίκησης του ΟΠΑΠ που αναζητεί τρόπους, προκειμένου να ενισχύσει τα έσοδα αλλά και την κερδοφορία του οργανισμού.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου