Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

Ξεσηκωμός στους πράκτορες του ΟΠΑΠ, με την Απεργία πείνας και δίψας του Κλωνάρη- Η ΟΠΑΠ προσπαθεί να δωροδοκήσει με εισητήρια για Ν. Αφρική!

Σε απεργία πείνας και δίψας προχωρούν οι πράκτορες, σύμφωνα με δήλωση του πρώην προέδρου της ΠΟΕΠΠΠ, του Κίμωνα Κλωνάρη.
Η δήλωση του Κ. Κλωνάρη:
Έτσι απλά.
Απάντηση σε όσους ρωτούν.

Σε όσους αμφισβητούν τη δύναμη και την οργή και την απελπισία μας.
Σε όσους πιστεύουν ότι η απεργία, το κλείσιμο του μηχανογραφικού, του τυπογραφείου, της διανομής υλικού στους κεντρικούς, το πέταγμα των μετόχων και του Υπουργού έξω από τη Γ.Σ. της ΟΠΑΠ την 14 Ιουνίου, το δέσιμο κάθε υπαλλήλου της ΟΠΑΠ που θα διανοηθεί να μπει στην ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΤΣΑΡΙΣΜΑ ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΥ, όποιος πιστεύει πως όλα αυτά που είμαστε αποφασισμένοι και ορκισμένοι στα παιδιά μας να κάνουμε είναι λόγια χωρίς αντίκρισμα,
ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ
πάρα πολύ ήρεμος.
Εγώ είμαι τόσο σίγουρος, που βάζω στοίχημα ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.
Τη Δευτέρα 7 Ιουνίου, στις 12:00 το μεσημέρι, έξω από το κτίριο της ΟΠΑΠ, ΣΦΡΑΓΙΖΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΡΟΦΗ, ΝΕΡΟ και ΦΑΡΜΑΚΑ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ.
Ή θα γίνουν δεκτά όλα τα δίκαια αιτήματα μας ή ΣΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ 5.000 (-5) ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ .
Υ.Γ.: Δεν έχουν πολύ χρόνο να δεχτούν το δίκαιο μας. Με το πρόβλημα που έχω ήδη στα νεφρά, 4-5 εικοσιτετράωρα πριν τα πρώτα μη ανατρέψιμα αποτελέσματα. Και 8-14 εικοσιτετράωρα πριν το τέλος.
Έτσι κι αλλιώς τη διαθήκη μου την έχω ήδη γράψει στον γιo μου:
12% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ.
————————————————————————
Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ ΟΠΑΠ Α.Ε.

ΜΑΡΝΗ 56, 104 37 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ. 210 5245379 – FAX: 210 5229289
Web site: www.poeppp.org e-mail: contact@poeppp.org
Προς: ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
Κοιν: OΠΑΠ ΑΕ
κ. Ι.Σπανουδάκης
κ. Ν.Παυλιάς
Αθήνα 3/6/2010
Αρ.Πρωτ. Δ-1141
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι, ενώ ο κλάδος μας προσπαθεί να λύσει σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τα πρακτορεία και την ΟΠΑΠ , η ΟΠΑΠ ΑΕ χρησιμοποιεί παλαιές τακτικές, μοιράζοντας δωρεάν εισιτήρια σε πράκτορες συνδικαλιστές για το Μουντιάλ της Αφρικής.
Αγνοούν όμως, ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΟΠΑΠ ΑΕ αρ. πρωτ. Α/11080/29.4.010,
6. «Στις προωθητικές αυτές ενέργειες δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι εργαζόμενοι της εταιρείας και οι συνεργάτες της, οι πράκτορες ΟΠΑΠ ΑΕ, οι εργαζόμενοι στα πρακτορεία, καθώς και τα μέλη των οικογενειών όλων των παραπάνω».
ΚΑΝΕΝΑΣ συνάδελφος να μην αποδεχθεί την παραπάνω « προσφορά».
Για το Δ.Σ της Π.Ο.Ε.Π.Π.Π
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΓΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΟΠΤΣΙΔΗΣ

1 σχόλια:

administrator είπε...

Μήπως φίλοι και συνάδελφοι κάποιοι από εμάς που έχουμε διαφοροποιηθεί (βάζω κι εμένα μέσα) όσον αφορά τις κινητοποιήσεις την περίοδο του Μουντιάλ, πρέπει να σκεφτούμε κάπως διαφορετικά. Σκεφτείτε λίγο.........
Αξίζει η ύψιστη θυσία του ενός, να αποκομίσει τα όποια οφέλη σε όλους τους υπόλοιπους, που απαθέστατα θα βλέπουμε να διαδραματίζονται γεγονότα γία εμάς χωρίς εμάς;

Δημοσίευση σχολίου